نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

تک فرشته ما

نظرات (12)

مامان آروین-مریم
6 بهمن 92 9:01
واااای چه نقاشی های خوشگلی از همه مهمتر دختر خوشگل و ناز که نقاشی میکشه
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم. چشاتون خوشگل میبینه.
آیسان مامان ماهان
15 بهمن 92 11:22
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
15 بهمن 92 11:22
چه دار و درختی،عجب خورشید تابانی
مامان
پاسخ
بله عزیزم ما اینیم...
آیسان مامان ماهان
15 بهمن 92 11:23
قیافه خودشووووووووووووووو
مامان
پاسخ
مگه قیافم چشه خاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیسان مامان ماهان
15 بهمن 92 11:23
من به این نقاشی و نقاشش بیست مییییییییییییییییییدم
مامان
پاسخ
خاله جون این نقاشی هارو مامانم بهم کمک کرده کشیدم. مرسی به خاطر نمره ی خوبتون.
عمه
18 بهمن 92 10:48
عزیز دلم آفرین خیلی قشنگه قربونت برم با اون قیافه خوردنیت نفس منی تو نیایشم
مامان
پاسخ
مرسی عمه جونم. خدا نکنه.
مامان شازده پاشا
3 اسفند 92 18:10
وای خداچه قیافه ی باحالی .افرین به مامانت که همچین اجازه یی بهت میده اگه دوست داشتین به ماهم سربزنیدخوشحال میشیم
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم. چشم حتما میایم پیشتون.
مانلی
16 اسفند 92 21:03
چه دخملی چه نقاشیهایی و چه ایده جالبی
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفته. بله خیلی راحت میشه نقاشی کرد و رنگ آمیزی و بعدشم یه حموم حسابی.
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 9:14
سلام همشهریییییییییییی،خوبی عزیزم،نیستین چرا؟؟؟آپ نمیشین؟؟؟؟نیایش جونم خوبن؟؟میبوسمش
مامان
پاسخ
سلام عزیزم. مرسی خوبیم شما خوبین؟؟؟ ممنونم به خاطر لطفت که جویای حالمون هستین. خیلی سرم شلوغ بود وقت نت نداشتم. نیایشم دست بوسه خالش هست.
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 9:15
پیشاپیش عیدتون مبارک و پر برکت
مامان
پاسخ
عزیزم عید شما هم مبارک.
مامان آروین-مریم
27 اسفند 92 15:37
آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم میدانم به آنچه میخواهی میرسی ، چرا که من هر بار یک هیزم اضافه میکنم ! چهارشنبه سوریت مبارک
مامان
پاسخ
مرسی از لطفت عزیزم.
صفورا مامان آوا
3 خرداد 93 15:06
عزییییییییزم چه دختر شیریبنی خداحفظش کنه رمزم 123 هست