نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

تک فرشته ما

تولد سه سالگی نیایشم

1393/8/8 9:51
نویسنده : مامان
919 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستهای مهربونم محبتبوس

دوست های عزیزم تولد من ششم شهریور بود ولی چون ما دهم شهریور رفتیم تبریز مامانی نتونستن پست تولدم را بزارن.

مامانی و بابایی یه تولد کوچولو واسم گرفتن. اینکه میگم کوچولو چون تعداد زیادی نبودیم...

خاله فاطمه بابایی و دخترهاش مهدیه و مریم و باباجون و مامان جون و عمه فاطمه کل مهمونا بودند ولی به من خیلی خوش گذشت از چند روز قبلش خونه را تزیین کرده بودیم و من حسابی کیف میکردم.

راستی همون روز آتلیه هم رفتم و چند تا عکس خوشگل هم انداختم که براتون میزارم تو پست ثابت وبلاگم.

تازه روز تولدم و روز دختر باهم یکی شده بود. و کلی کادو گرفتم... 

تولدم مبارک

دیگه خانم شدم

تو فکر فوت کردن شمع هستم

این هم از بریدن کیکم

اینم عکس کیکم

 

پسندها (3)

نظرات (2)

موبایل ارزان
8 آبان 93 10:05
سلام گوشی ارزون خواستید در خدمتیم
مامان 3جوجه طلایی
14 آبان 93 17:58
تولدت مبارک . چه دخمل نازی چقدر این لباس بهش میاد.
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم. لطف کردین.