نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

تک فرشته ما

انواع بازی کردن

1393/6/9 19:06
نویسنده : مامان
1,573 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستهای مهربونم بوسمحبت

عکس پایینی مربوط میشه به گل بازی کردنم تو بالکن با مامانی...

بازی جالبیه

دست های گلی شده

گل هارو قایم میکنم

کنار گل بازی حسابی آب بازی هم کردم

و عکس های پایینی هم مربوط میشه به روزی که با مامانی با رنگ گواش و قلم مو صدف ها را رنگ می کردیم و در آخر روی کاغذ می چسبوندیم...

وسط بازی دارم آلاسکا می خورم

هر صدفی که رنگ می کردم بقیه رنگ مونده تو قلم مو را روی بدنم می مالیدم

اینم از چسب رازی که می چسبوندیم

صدف های چسبیده شده به کاغذ

یه پنجشنبه همراه دوستم درسا اینا رفتیم کوه ریگ در شهرستان مهریز یزد که خیلی بهمون خوش گذشت.

بازی با ریگ به همراه دوستم درسا

ریگ پر کردم تو قیف

برام جالب بود

من و مامان فرشته و درسا و مامان سمیه

و دوباره عکس های پایین هم  مربوط میشه به روزی که درسا اومده بود خونمون با هم لگو بازی میکردیم.

من و دوستم درسا

بازی با لگو را دوست دارم

در حال خونه ساختن

نگاه کنجکاوانه؟؟؟

اثر دست من و مامانی با رنگ انگشتی در حمام...

لو لو شدم...

و در آخر چند تا عکس از ژست گرفتن های این روزها...زبان

خودم مدل میدم

جالبه نههههههههههه؟؟؟؟؟

کنار گل هم یه مدلیه...

پسندها (1)

نظرات (0)