نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

تک فرشته ما

مهد کودک رفتن نیایشم

1393/9/2 10:43
نویسنده : مامان
877 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستهای مهربونم بوسمحبت

نیایش عزیزم امسال که شهریور سه سالت تموم شد تصمیم گرفتم که بزارمت بری مهد کودک. البته خودت هم علاقه نشون میدادی ولی وقتی از تبریز برگشتیم و قرار شد که دیگه بری مهد یعنی از اول آبان ماه اصلا راضی نمیشدی که حتی یه لحظه بری تو کلاس.

این بود که روز اول من نشستم پیشت و تو به هیچ عنوان از من جدا نشدی و فرداش که بردم مجبور شدند که بغلت بکنن و ببرن تو کلاس. ولی خانم معلمت می گفت وقتی رفتی تو کلاس آروم شدی و فقط می گفتی من مامانم را می خوام. منم رفتم تو ایستگاه اتوبوس نشستم که نیم ساعت بعد بیام دنبالت. فرداش تقریبا یک ساعتی بودی و کم کم ساعت های تو مهد موندنت را بیشتر کردم. و دیگه عادت کرده بودی و خیلی راحت میرفتی. ولی بعد از یک هفته سرماخوردی اون هم از این ویروسی جدید که همراه استفراغ هست. مجبور شدیم یک هفته نبریمت مهد که دوباره از هفته پیش شنبه که می خواستی بری روز از نو و روزی از نو...

دوباره با گریه از من خداحافظی میکردی و میرفتی. تا اینکه از دیروز بهتر شدی و دیگه خدارو شکر گریه هات تموم شده. خانم معلمت میگه خیلی به من وابسته هستی( الهی فدای اون دل مهربونت بشم)

ناگفته نماند که فقط صبح که می خواستی از من جدا بشی این جوری بودی ولی وقتی میومدم دنبالت کلی شاد و سرحال بودی.   پریسا دنیای شکلک ها http://sheklakveblag.blogfa.com/           

پریسا دنیای شکلک ها http://sheklakveblag.blogfa.com/                   پریسا دنیای شکلک ها http://sheklakveblag.blogfa.com/                                                     

اینم عکست نازنینت با لباس مهد کودک...

صبح موقع رفتن به مهدکودک

الهی فدای اون قیافه مظلومت بشم

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

ساسان اس ام اس
2 آذر 93 14:54
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
جشنـواه پاییزه و زمسـتانه 93
19 آذر 93 11:59
دوسـت عزيـزم سلام شمـا را به ديـدن اين جشـنواره دعــوت مي کنــم شـاد و ثروتمنـد و پيـروز باشـي...