نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

تک فرشته ما

یه روز برفی

1392/11/4 13:37
نویسنده : مامان
735 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستهای مهربونم قلبماچ

دوستهای عزیزم روز یکشنبه ٢٩ دی ماه که روز ولادت حضرت محمد(ص) بود ما تصمیم گرفتیم که صبح صبحانه برداریم و بریم اطراف یزد تا هم حال و هوایی عوض کنیم و هم یه برف بازی بکنیم. این بود که به بابا جون و مامان جون هم گفتیم و صبح ساعت ٩ از خونه راه افتادیم. روز قبلش هم تو یزد داشت بارون میومد و همین طور تا اون روز بارون ادامه داشت و هوا حسابی سرد بود. ما تقریبا بعد از یک ساعت رسیدیم ده بالا که خیلی جاده برفی و لیز بود. یه جایی پیدا کردیم که برفش را تمیز کرده بودند و همون جا چادر زدیم تا صبحانه را بخوریم و  بعدش بریم سراغ آدم برفی درست کردن. جاتون خالی یه صبحانه خیلی دلچسب نوش جان کردیم و همراه بابایی و مامانی شروع کردیم به درست کردن آدم برفی. یه چند تایی هم دوست پیدا کردم و باهاشون کمی برف بازی کردم. خیلی بهمون خوش گذشت. حدود ساعت ٢ هم برگشتیم یزد و نهار از بیرون گرفتیم و آوردیم تو خونه تا راحت باشیم. آخه خیلی دیگه خسته شده بودیم و حسابی هم دست و پاهامون یخ کرده بود. خلاصه دوست های عزیزم زمستون با اینکه هوا خیلی سرد میشه و یه وقتایی خسته کننده برای ما کوچولوها به خاطر پوشیدن لباس زیادی و نرفتن به پارک به خاطر سردی هوا ولی خداییش یه قشنگی خاصی هم داره با بارش برف و باران.

حالا باهم دیگه بریم سراغ عکسهایی که تو برف بازی انداختیم...

چه برفی!

من و دوستم

خسته شدم

کنار آدم برفی

شال و کلاه منو گذاشتیم

با آدم برفی دست دادم

روی ماشین وایستادم

ادامه برف جم کردن

خیلی برف بازی دوست دارم

موقع برگشتن تو ماشین

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان آروین-مریم
6 بهمن 92 9:03
خدا رو شکر امسال از اومدن برف کلی ذوق زده شدیم و کلی برف بازی . عکساتون خیلی قشنگ بودن .
مامان
پاسخ
بله واقعا باید خدارو شکر کنیم به خاطر این نعمت خوبش. مرسی عزیزم از لطفت.
عمه
18 بهمن 92 10:42
سلام عزیز دل عمه آدم برفیت خیلی قشنگه عشقم خوشحالم رفتی برف بازی خوش بهت گذشته خیلی خیلی دوست دارم تو نفس منی گل عمه تو این سرما مواظب خودت باش یه وقت سرما نخوری گل دلم یه عالمه دوست دارم عاشقتم میبوسمت
مامان
پاسخ
سلام عمه جونم. مرسی عزیزم. منم شمارو دوست دارم و همچنین عمو حمید را. چشم عمه حتما مواظب میشم.