نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

تک فرشته ما

تولدت مبارک

1392/6/6 14:07
نویسنده : مامان
575 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستهای مهربونم قلبماچ

 

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا 

                                       وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

                                       از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

totalgifs.com happy-birthday gif gif 27.gif 

نیایشم عزیز دل مامان و بابا روزی خدا را صد مرتبه شکر می کنم به خاطر وجود نازنینت. به خاطر بودنت در کنار من و بابایی. به خاطر گرمی و شیرینی که به زندگیمون دادی.و به خاطر ...............

 

دختر نازنینم امیدوارم که صد و بیست سال دیگه هم به خوبی و خوشی و شادی زندگی کنی و در همه مراحل زندگیت نفسم موفق باشی و هیچ وقت غبار غم روی صورت ماهت نبینم عزیز دلم.

 

بچه ی خوب و نازنین تولدت مبارک

                                         فرشته ی روی زمین تولدت مبارک

شمع هارو فوت کن کوچولو الهی زنده باشی

                                         تو بازی های زندگی همش برنده باشی

جشن تولد توئه تو هم داری می خندی

                                        درهای غصه و غمو با خنده هات می بندی

یه سال بزرگت شدی تو کوچولوی قشنگم

                                        چه ماه شدی عزیز من کوچولوی زرنگم

شادی و شور به خونمون بازم کشیده سرک

                                    تولد  تولد  تولدت مبارک

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه
7 شهریور 92 13:36
عزیز دل عمه الهی فدات شم تولدت مبارک ایشالا صد ساله بشی جون عمه تمام دنیای منی از همین جا می بوسمت و ناراحتم که تو این روز به این قشنگی کنارتون نیستم نفس عمه عاشقتم
مواظب خودت باش دوست دارم یه عالمه عمو حمید هم میگه تولدت مبارک


مرسی عمه جونم. خدا نکنه که فدا بشین. منم خیلی شما را دوست دارم. به عمو حمید هم سلام برسونید.