نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

تک فرشته ما

شهر بازی رفتن در تبریز

1392/4/23 14:48
نویسنده : مامان
3,085 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستهای مهربونم ماچقلب

دوست های عزیزم تو این دو ماه که تبریز بودم. یه بار رفتیم پارک لاله باغمیشه که شهربازی اونجا سرپوشیده بود. خوش گذشت ولی نمی دونم چرا من از همه وسایلی که اصلا به درد من نمی خورد خوشم میومد. مثلا بازی های رایانه ای...

و یک بار هم رفتیم شهربازی ائل گلی که اونجا خیلی بهم خوش گذشت. چون هوا هم خوب بود و من راحت تونستم سوار وسایل های بازی بشم. البته بماند که همش می خوام خودم راه برم و دست هم به کسی ندم و برای همینم وقتی با سرعت هرچه تمام تر داشتم راه میرفتم خوردم زمین و برای اولین بار زانوم زخمی شد. حالا دیگه نگاه زانوم می کردم و زار زار گریه که مامان اوف اوف.

مامانی خیلی ناراحت بود از اینکه این جوری زانوم زخمی شده بود ولی خوب چه میشه کرد که منم تو شیطونی های خودم هستم و می خوام بگم که دیگه بزرگ شدم.

حالا عکس هام را ببینید...

ائل گلی

ائل گلی

کنار استخر ائل گلی

پارک لاله

اسب سواری

ماشین سواری که مال بزرگترهاست

بالن سوار شدن با ضحا

نگاه کردن به بازی های رایانه ای

کنار سنجاب

ماشین سواری

پارک لاله سوار قطار

ائل گلی

ائل گلی

ائل گلی

محوطه شهربازی ائل گلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه
24 تیر 92 10:05
فدات شم که اینقد بزرگ شدی خوشگل عمه جون منی تو نفسم ایشالا همیشه سالم باشی نفسم


خدا نکنه عمه جونم. مرسی عمه دوست دارم.
مامان آروین (مریم)
3 مرداد 92 10:26
سلام
دوست داری تو ماه مبارک رمضان ثواب داشته باشی ؟ اون هم کمک به کودکان نیازمند .....
تو مسابقه نی نی شکمو شرکت و هدفم از شرکت در صورت برنده شدن ، اهدا مبلغ مورد نظر به کودکان نیازمند می باشد. در صورت تمایل و شریک شدن در ثواب آن می توانید کد 737 را به شماره 20008080200 ارسال نمائید . همچنین می توانید به اعضای خانواده ، دوستان ، همکاران و سایرین هم خبر بدهید تا در این اجر معنوی شریک باشند .
پیامبر اکرم (ص) : بخشنده بودن قبل از آنکه توانائی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ میخواهد .
منتظر قلب های مهربونتون هستم .



چشم عزیزم به روی چشم همین الان میرم که رای به گل پسر بدم.
مامان آروین (مریم)
6 مرداد 92 16:45
سلام عزیزم
از حضورتون در وبمون خوشحال شدم و تشکر میکنم همچنین تشکر ویژه به خاطر رای دادن .
با افتخار لینک شدین .
دختر نازی دارین خدا حفظ کنه


مرسی عزیزم لطف دارین. خواهش می کنم کاری نکردم.