نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

تک فرشته ما

پایان 23 ماهگی و ورود به 24 ماهگی

1392/5/6 18:43
نویسنده : مامان
516 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستهای مهربونم قلبماچ

دوستهای گلم امروز که ششم مرداد ماه هستش من بیست و سه ماهگی ام را تمام می کنم و وارد بیست و چهار ماهگی میشم. ولی نمی دونم چرا روز شمار وبلاگم دو روز عقب تر هست. یعنی انشالله فقط یک ماه دیگه مونده تا تولد دو سالگیم. هورااااااااااااا  هورااااااااااااااا

                            

براتون از لغت نامه ای که خودم در آوردم می نویسم. یعنی چطور کلمات را تکرار می کنم با هر مدلی که خودم راحتم و دوست دارم....

بابا وحید: ودید                             مامان فرشته: مامانی ( مامان شه )

عمه وحیده: ودیده                        عمه فاطی: عمه جون

خاله زهره: سره                           خاله فهیمه: همیمه

نیایش: نانی                                ضحا : سحا

بادکنک: باتادک                            عروس: عروس

طالبی: طابالی                             آلبالو: آبالو

آلوچه: آچاچه                                زرد آلو: ادالو

دمپایی: آپایی                              کفش: کشب

هواپیما: هباپا                               تلفن: تیهیلون

اس ام اس: اسی میس                 کتاب: کپاب

دستشویی: دسشایی                  چشم: چش

ابرو: ابو                                       بشینم: بشینم

مداد بده: مداد بیده                       بندازم: بزانم

بستنی: بسنی                            خوبی: حوبی

گوشی: جوشی                           دست: دست

رقصیدن: نانای                              بخوابم: به بابم

بغل: ببل                                      مورچه: موچه

گنجشک: جونجیش                       گربه: گوبه

این طوری:این طویی                       اون طوری:اون طویی  

ناخن: ناحن                                   مشغولم: مشلویم

کثیفم: کفیثم                                 تمیزم: تمیزم

خوشگل: حوشل                           فدات بشم: فداشم

چادر: چادور                                   روسری: چادور

بپوشم: بپوشم                              پایین: پایین 

هست: هست                               نیست: نیست

پلو : پلو                                        سوپ: سوپ

کباب: کباب                                   آبگوشت: آبجوش

و در آخر یه چندتایی عکس از این یک ماه را براتون میزارم....

بازم خاک بازی

کنار مامانی

کنار بابایی

وقتی اردک میشم

ماکارونی خوردن

شما هم بفرمایید

نقاشی کشیدن

پاره کردن کاغذ

خیلی دوست دارم

خوردن پستونک عروسکم

لالایی گفتن به تلفن

خوابیدن رو تخت خودم

هتل سنتی راه و ما

می تونم به آب دست بزنم؟؟؟

آخ جون آب

نگاه معنی دار به مامانی

نانای کردن

با خرس و خرگوش و اردکم

دوستشون دارم

عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محراب و مليكا
7 مرداد 92 12:31
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مامان آروین (مریم)
9 مرداد 92 8:19
دختر خیلی ناز و بامزه ای دارین .
خدا حفظش کنه .
امروز اومدم از اولین پستی مه نوشتین رو شروع کنم به خوندن و نگاه کردن عکسا ، اما عکسا ر. باز نمیکرد . شاید مشکل از سیستم خودم باشه ..... به هرحال خیلی دوست دارم که همه رو بخونم و ببینم .........
هزار تا برای نیایش جون عزیز


مرسی خاله جون خیلی لطف دارین. شماهم آروین جون را ببوسید.