نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

تک فرشته ما

دعوت به بازی وبلاگی

1392/4/22 15:06
نویسنده : مامان
355 بازدید
اشتراک گذاری

اگر ماهی از سال بودم............. اردیبهشت

اگر روزی در هفته بودم ............ پنجشنبه

اگر عدد بودم ............ بیست

اگر نوشیدنی بودم ........... مطمئنا آب

اگر ثواب بودم ............... کمک به نیازمندان 

اگر درخت بودم ............. درخت سرو که همیشه سبز باشم

اگر میوه بودم .............. انار قرمز ترش مزه

اگر گل بودم .............. گل رز ( همه رنگش )

اگر آب و هوا بودم ............. حتما کوهستانی و خنک

اگر رنگ بودم .............. یاسی

اگر پرنده بودم ............ طاووس

اگر صدا بودم ............. صدای دلنشین مامان گفتن دختر نازم

اگر فعل بودم ............. رو راست بودن

اگر ساز بودم ............ سه تار

اگر عضوی از بدن بودم ........... دست که می تونه بقیه اعضاء بدن را هم لمس کنه

اگر بخشی از طبیعت بودم ........... جنگل های زیبای شمال

اگر یه حس بودم ................. صد در صد حس مادری

ممنون از مانلی جون مامان باران خوشگله

منم به رسم بازی از دوستانم :

نرگس جون مامان باران بانمک

مامان مهتا جون که واقعا بی همتاست

سوسن جون مامان سویل خوشگله که همشهری خودمه

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

متین من
22 تیر 92 16:03
متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوستان برای رای دادن گوشی تون بردارید 174 به 20008080200 ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) پیامک کنید ممنونم