نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

تک فرشته ما

سومین گردش رفتن امسال

1392/1/27 18:04
نویسنده : مامان
682 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستهای مهربونم قلبماچ

بچه ها من از اول سال جدید این سومین باره که به اطراف دیدنی یزد میرم. بله دوست های عزیزم چون هوای یزد زود گرم میشه و احتمال اینکه آب کوهها قطع بشه وجود داره برای همین ما از هر فرصتی استفاده می کنیم که دیدن طبیعت به این زیبایی که خدا خلق را از دست ندیم. چون واقعا برای آدم لازمه که یه وقتی دست از این همه مشغله زندگی برداره و یه حال و هوایی عوض بکنه. از اینکه براتون گفتم سومین چون اولین جا را به همراه عزیز جونم اینا رفتیم آبشار دره گاهان تفت و دومین جا را با مامان جونم اینا تو سیزده بدر رفتیم غربالبیز مهریز و سومین را روز یکشنبه که تعطیل بود تصمیم گرفتیم که بریم منشاد مهریز. چون بابای عمو صابر(شوهر عمه فاطی) اونجا باغ دارن قرار شد که بریم باغ اونا. خلاصه اونروز خیلی به من خوش گذشت. شب قبلش هم با بابایی و مامانی رفته بودیم بیرون که یه کامیون خوشگل بابایی برام خرید تا اونجا هرچی دوست دارم خاک بازی بکنم. انوروز به همگی خیلی خوش گذشت چون بارون خیلی تندی هم میومد که مامانی یاد تبریز افتاده بود. آخه تو خود یزد همچین بارونایی را نمیشه دید. هوا هم که حسابی سرد بود.

اینم چند تا عکس از اونروز...

از خوشحالی زبونم را در آوردم

وقتی مامانی بهم میگه دوربین را نگاه کن: سرم را صاف میگیرم.

خوشحال

خوشحال از دیدن آب

کنار کامیون

آخ جون خاک بازی

می خوام بیلچه را پر از آب بکنم و بریزم عقب کامیون.

اب بازی

به به آب بازی

خاک بازی

وقتی دیدم با بیلچه زیاد جالب نیست یهو دستم را کردم تو خاک و یه مشت برداشتم.

به به

چقدر جالبه

کنار آبشار

توپم را انداختم تو آب

پس من چی چایی؟؟؟

عجب حالی میده چایی تو سرما

و در آخر یه عکس خیلی زیبا از رعد و برق.

طبیعت زیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)