نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

تک فرشته ما

سیزده بدر 1392

1392/1/18 18:29
نویسنده : مامان
571 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستهای مهربونم  قلبماچ

دوستهای عزیزم ما امسال سیزده را با خانواده بابایی رفتیم تفریحگاه غربالبیز در شهرستان مهریز. خیلی جای خوب و با صفایی بود. آبی که از چشمه سرازیر بود خیلی دیدنی و قشنگ بود.

منم که طبق معمول چسبیده بودم به باباجون و همش بغل ایشون بودم . با هم رفتیم کنار چشمه که حسابی آب بازی کردم و آستینام تا بالا خیس شده بود. اینقدر شیطنت کرده بودم که واقعا خسته بودم وقتی مامانی می خواست بهم نهار بده تحمل نمی کردم که بتونه جوجه کباب ها را برام تکه کنه و همش می گفتم:مامان مامان و خودم را همچین تکون میدادم که یعنی بده و بعد از خوردن یه نهار عالی یه سه ساعتی را تو چادر خواب رفتم. راستی موقعی که مامانی بهم نهار میداد یهو بلند شدم و شروع کردم به گریه کردن و از پاهام گرفته بودم و می گفتم:درد درد. مامانی همچین ترسیده بود که سریع شلوارم را در آورد ببینه نکنه خدایی نکرده چیزی گزیده ولی چیزی نبود. فکر کنم چون کمی هم پاهام خیس شده بود و اب هم خیلی سرد بود پاهام درد گرفته بود. بله حسابی هم اونروز جلوی آفتاب سوختم و برنز شدم. این بود ماجرای سیزده بدر رفتن من دوست های گلم...

                      

بازی کردن با ماهیتابه

می خوام غذا درست کنم

دارم تله عمه را میزارم رو سرم

خوشگل شدم

خودم بلدم

وقتی عصر از بیرون برگشتیم من همراه بابایی رفتم حمام تا خوب تمیز بشم چون واقعا خیلی کثیف بودم. مخصوصا که بوی آتیشم گرفته بودم . و بعد از حمام رفتم پایین تا با عمه ها بازی کنم. واقعیتش وقتی صدای اونارو از پایین می شنوم نمی تونم بالا بشینم و همش می خوام که برم پایین.

خودم باد استخر را خالی کردم

بازی کردن تو استخر توپ

گم شدن در وسط توپ ها

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mytheme20
18 فروردین 92 18:17
سلام خسته نباشید وبلاگی عالی دارید خوشال میشم ب وب من هم سر بزنید بهترین های قالب و کد وبلاگ و اموزش کامپیوتر در وبلاگ من و ممنون میشم بنر ما رو تو وبلاگتون بذارید اینم لینکش http://s1.picofile.com/file/7627050535/1.gif ساخت بنر هیدر فلش ارم و لوگو و ساخت وبلاگ و اینتر فیس با گمترین هزینه و سریعترین زمان لطفا دوست گرامی وب منو لینک کنید تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انواع قالب وکد وبلاگ بنر هیدر لوگو آرم ونشان و آدرس http://mytheme20.blogsky.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته ، سپس عنوان و لینک خود را در فرم ثبت نمائید تا به صورت اتوماتیک تبادل لینک انجام گردد. موفق باشید
مانلی مادر باران
19 فروردین 92 13:02
چه خوب که خوش گذشته به نیایش جون معلومه حسابی شیطونی کرده ، ما سیزده پارسال غربالبیز بودیم


بله خاله جون کاری نبود که نکنه.
عمه
3 اردیبهشت 92 16:38
نفسم قربونت برم جون منی


خدا نکنه عمه جونم.