نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

تک فرشته ما

پارک رفتن

1391/10/27 17:30
نویسنده : مامان
420 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستهای مهربونم قلبماچ

دوستهای عزیزم هفته پیش چهارشنبه صبح که از خواب بیدار شدیم و بعد از خوردن صبحانه مامانی تصمیم گرفت که یه سر بریم بیرون تا حال و هوایی عوض کنیم چون هوا هم از شانس ما شده بود بهاری. خلاصه ساعت ١١:٣٠ از خونه رفتیم بیرون و وقتی رسیدیم سر خیابون دیدیم هوا واقعا حال میده برای پیاده روی. چون تقریبا نزدیک خونمون پارکی بنام هفت تیر هست تصمیم گرفتیم که بریم اونجا تا من کمی بازی کنم.

وقتی رسیدیم پارک یه هف هشتایی هم بچه با ماماناشون اومده بودند پارک که از همه کوچیک تر من بودم.

اونروزخیلی بهم خوش گذشت آخه فواره آبم باز بود وقتی دیدم کلی ذوق کردم. راستی پیشی هم دیدم که داشت غذا می خورد و من کلی بهش جیق زدم.        شکلک های جالب محمد               شکلک های جالب محمد            شکلک های جالب محمد

 

                 شکلک های جالب محمد                   شکلک های جالب محمد

 حالا عکسای تو پارکم را ببینید...

دارم فواره آب را با ذوق نشون میدم

عجب حالی میده ( د در )

سرسره بازی

سرسره بازی

با اینکه خودم تو خونه تاب دارم ولی دوست داشتم تاب تو پارک رو هم امتحان کنم.

تاب بازی

تاب بازی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه
28 دی 91 12:43
قربونش بره عمه که رفته پارک جیگر منه
مانلی مادر باران
30 دی 91 17:38
سلام عزیزم وای چقدر خوشحال شدم شما اهل کجایی ؟ عزیزم دقیقا متوجه منظورتون نشدم اگه منظورتون تبادل لینک باید برین تو قسمت مدیریت وبلاگ تو قسمت پیوندهای وبلاگ ادرس وبلاگم (baran_vm.niniweblog.com) رو میدین بعد اسم وبلاگم (روزی که باران آمد) رو تو قسمت عنوان مینویسین امیدوارم منظورتون رو درست متوجه شده باشم . به هر حال من لینکتون کردم نیایش عزیز رو ببوسین