نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

تک فرشته ما

خوردن گوشی موبایلم

1391/10/18 16:00
نویسنده : مامان
383 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستهای مهربونم قلبماچ

دوستهای گلم اگر عنوان مطلبم را خوندید تعجب نکنید و نگید که مگه میشه؟؟

بله الان براتون مینوسم که شما هم متوجه بشید ... 

یه روز که مامانی داشت کار می کرد و خوشحال از اینکه من بهش نمی چسبم و راحت داره کارهاشو انجام میده یهو متوجه شد که از من خبری نیست و هر چی صدام می کرد من جواب نمیدادم.وقتی دنبالم گشت و پیدام کرد دید بله دوباره یه شیرین کاری جدید. یه چیزی تو دهنم هست و با ملچ و مولوچ دارم می خورم. وقتی با تعجب نگاهم کرد و گفت که چی می خوری: دهنمو باز کردم و تمامی دگمه های پلاستیکی گوشیم را از دهنم ریختم بیرون. تازه اشاره به گوشی بیچاره که انداخته بودم رو زمین می کردم و می گفتم: این این

حالا عکسام را نگاه کنید تا خودتون ببینید...

خراب کاری

خراب کاری

مگه چیکار کردم؟؟

خوب چیکار کنم خوشمزه بود

الان خودم جم میکنم

معلوم کار بدی کردم؟؟

یه دونه از دگمه هاش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه
17 دی 91 10:01
الهی عمه فدات شه که تو اینقد شیرینی جونم دلم برات یه ذره شده