نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

تک فرشته ما

انواع دراز کشیدن ناز نازی مامان

1391/10/16 17:29
نویسنده : مامان
1,665 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستهای مهربونم قلبماچ

دوستهای گلم من روز به روز که بزرگ تر میشم خیلی دلم می خواد  کارهایی بکنم تا مامانی از تنهایی دلش نگیره آخه ما اکثرا خونه هستیم و کمتر بیرون میریم. خودتون میدونین که زمستونه و هوا سرده ما کوچولوها هم که با لباس پوشیدن مخالفیم برای همین ترجیح میدیم که تو خونه باشیم و لذتشو ببریم. خونه کسی رو هم که نداریم بریم. فقط هر چی می تونم میرم پایین و حسابی با باباجونم و عمه جونم بازی می کنم اونا هم که به گفته من نه نمیگن و هر کاری که دلم می خواد میکنم. تازه عمه جونم دستاشو مثل قلاب می کنه و حسابی تاب تابم می کنه وقتی هم که خسته میشه و میذارتم پایین قهر میکنم و خودمو میندازم رو زمین و دوباره میرم جلوش می ایستم و میگم: باااااااااا

 یه چندتایی عکس از کارهایی که میکنم را براتون میذارم...

نا نای نگاه کردن

نا نای نگاه کردن

لذت بردن از نا نای

در اوج لذت از نا نای

 

خیلی نا نای دوست دارم

pink bunny and hearts divider

وقتی که تو گوشی بابایی حسنی را نگاه می کنم...

من خودم مهندس گوشیم

حرفه ای پا رو پا میذارم و میبینم

 

کاملا محو دیدن حسنی

 

چرا مامانی میگه اینقدر از نزدیک نگاه نکنم؟؟

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه
17 دی 91 10:04
نیایشم عزیزمی قربونت برم که اینجوری می خوابی هر روز که میگذره اینقد که دلتنگت میشم خرگوش خانم مواظب خودت باش
عمه
17 دی 91 10:32
قربونت برم که با اون دندونات می خندی جون دلم ایشالا همیشه عمرت خندون باشی