نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

تک فرشته ما

تولد دختر خاله عزیزم ضحا

1391/10/9 17:49
نویسنده : مامان
1,224 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستهای مهربونمهوراقلب

دوستهای خوبم امروز تولد دختر خاله عزیزم ضحا جون هستش. ضحا جون تولد پنج سالگیت مبارک باشه و انشالله که صد سال دیگه هم همراه مامان و بابای عزیزت به خوبی و خوشی و شادی زندگی کنی و همیشه در تمامی مراحل زندگیت عزیزم موفق باشی. به خاطر همه مهربونیات خیلی ممنونم. شرمنده از اینکه این همه موهات رو کشیدم و اذیتت کردم قول میدم بزرگ که شدم حتما جبران می کنم. خیلی دوست دارم دختر خاله نازم.

 

عزيزم روز تولدت را با آسماني پر از ستاره هاي چشمک زن
با دشتي پر از شقايق ها و با آرزوي موفقيت براي تو
به تو تبريک ميگويم . . . ضحا جونم تولدت مبارک

 

                                     

 

 

دوستهای خوبم برای دیدن عکس های دختر خاله نازم می تونید به ادامه مطلب بروید...

 

 ضحا جون دو ساله

ضحا جون دو ساله

ضحا جون دو ساله

ضحا جون دو ساله

ضحا خوشگله چهار ساله

ضحا خوشگله چهار ساله

ضحا جون با خرسش

بازی ضحا با مجسمه ها

ضحا جون در شاه گلی

ضحا جون در شاه گلی

ضحا جون تولدت مبارک

ضحا جون تولدت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عرفان صدیقی
9 دی 91 18:03
سلام دوست خوبم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به لینک زیر تشریف ببر و بهم رای بده ( اگه میشه بهم 5 بده ... باشه ) قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
عمه
10 دی 91 11:54
مرسی مامان نیاش جونم عزیز عمه دستت درد نکنه چه دختر خاله نازی داری خدا حفظ کنه هم گلمو هم ضحا جونو: