نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

تک فرشته ما

کادوی شب یلدا

1391/10/7 18:58
نویسنده : مامان
926 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام به همه دوستهای مهربونمماچقلب

دوستهای خوبم بابایی برام زحمت کشیدن و یه سه چرخه خوشگل به مناسبت شب یلدا برام خریدن که خیلی خوشحال شدم. حالا دیگه از اون روز همش به مامانی میگم بیب بیب و اشاره به چرخم میکنم که سوارم بکنه.

بابا وحید عزیزم متشکرم.

    

راستی چون بابا جون و مامان جون و عمه فاطی رفته بودند تهران پیش عمه وحیده و ما تنها بودیم برای همین شب یلدا رفتیم هتل سنتی رز. حسابی اونجا شیطنت کردم. مامانی سفارش سیب زمینی سرخ کرده داده بود وقتی که چشم به اونا افتاد همش اشاره به سیب زمینی ها می کردم و طبق معمول می گفتم اینو‌ و خلاصه برای اولین بار مامانی اون شب بهم سیب زمینی سرخ کرده داد که خیلی خوشم اومده بود. خداییش با سس کچاب خیلی خوشمزه بود.

                     

اینم عکسم که سوار چرخم شدم.

 

چرخ سواری حال میده 

 به به چرخ سواری

خوردن میوه  شب یلدا

بررسی کردن موز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
7 دی 91 22:20
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
عمه
9 دی 91 14:44
فدات شم عزیز دل عمه جون منی گلم