نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

تک فرشته ما

به به خوردن

1391/10/30 18:18
نویسنده : مامان
619 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستهای مهربونم قلبماچ

دوستهای عزیزم میدونم که همه شماها هم مثل من عاشق به به خوردن هستید اونم از مدلی که خودتون بخورید. یعنی میخوایم به همه ثابت کنیم که بابا ما دیگه بزرگ شدیم. همش نمی تونیم منتظر بشینیم ببینیم که بابایی یا مامانی به چی اجازه میدن که دست بزنیم به چی نه؟؟؟

ای بابا این که نمیشه اونا همش بگن نه و ما گوش کنیم.و یا همش تو فکر این باشیم که نکنه لباسمون کثیف بشه و یا نکنه وقتی چیزی می خوریم بریزیم روی فرش و همه جا کثیف بشه. بعضی وقت ها لازمه که از خودمون یه هنرهایی نشون بدیم اونم از نوع قافل گیرانه که مامانی و بابایی حواسشون نباشه.

حالا دلتون می خواد به هنرهایی که من انجام دادم نگاه کنید؟؟؟؟

پس لطفا با من بیاید تو ادامه مطلب که خودتون ببینید...شکلک های محدثه

 

اینجا مامانی رفته فر را روشن کنه که سریع انگشت کردم توی یکی از شیرینی ها

خیلی جالبه

ماست خوردن

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دست کردن تو کاسه ماست

مالیدن ماست تو صورتم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

خوشحال از کاری که کردم

خواستم یه تجربه ای کرده باشم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

خیل خوب به به تموم شد

اینم از ماکارونی خوردنم 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

بعضی وقت ها لازمه بدون قاشق بخوری

بابا کاری که نکردم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

یه خنده برای مامانی که ازم دلگیر نباشه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نرگس مامان باران
30 دی 91 20:13
عزیزم اومدم تو ضیح بدم دیدمکه بلدی
مامان آناهیتا
1 بهمن 91 15:27
سلام مامان مهربون آفرین به شما که به دخترتون اجازه می دین کثیف کاری کنه این بهترین حس . ببین چقدر لذت برده . آفرین مامان مهربون راستی دخترت خیلی بانمکه خدا نگهداره براتون
مانلی مادر باران
2 بهمن 91 1:39
سلام عزیزم نیایش کوچولو خوبه چه می کنید با آب و هوای بهاری یزد یکی دو روزه هوا خوبه . منم یه جورایی شمالیم ولی یه رگ ترکی و لری دارم قصه ش مفصل شوهرمم شمالیه حالا پیدا کنید پرتقال فروش را . دخترک زیبایت را ببوس
فهیمه مامی مهتا
2 بهمن 91 17:11
عزیییییییییییییزم چه دخمل نازی دارید . من هم یه دخمل دارم که دوسال و نیمه است موافقید تبادل لینک کنیم ؟ منتظرتونم .
نرگس مامان باران
3 بهمن 91 22:54
مرسی که به وبمون اومدی یه سایتی هست به اسم نی نی بافت به اون سفارش دادم