نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

تک فرشته ما

نظرات (13)

مامان آروین (مریم)
20 شهریور 92 9:10
عزیزم خیلی اتاقت قشنگه
عروسک های زیادی و قشنگی هم داری
خودت هم که ماه ماهی
آفرین بر نقاش کوچولوی ناز


مرسی خاله جون. نظر لطفتونه.
مامان رهام جونی
24 شهریور 92 11:48
به به چه اتاقو وسایل قشنگی عزیزم


مرسی عزیزم. نظر لطفتونه.
آیسان مامان ماهان
25 شهریور 92 11:43
سلام فرشته جونم، همشهرررررری عزیزم،،چه خوش بحالم شد از آشناییتون، منم با احترام ویژه لینکتون کردم و سر فرصت مییام حسابی پیشت ،شرمنده امروز و فردا کلی سرم بابت اداره شلوغه ،،نه عزیزم جلفاخیلیم سرد نبود،،ساغ اول جیرااااانم سن قرباااان


سلام خانمی. قربونت منم خیلی خوشحال شدم از آشناییتون عزیزم.خواهش میکنم شرمنده دشمنت.
آیسان مامان ماهان
25 شهریور 92 11:44
ای جوووووووووووووووووووووووووونم چه دخمل ناااااااااااااااااااازی ،،خودتم آبجی کیلو کیلو اسپند دود کن برا این دخمل خوشگلمون


مرسی خاله جون نظر لطفتونه. چشم حتما.
آیسان مامان ماهان
25 شهریور 92 11:44
چه پست ثابتتون دبشه،،کلی یاپشدی


فدات عزیزم. نوش جانت باشه.
آیسان مامان ماهان
25 شهریور 92 11:45
عزیزیم احترامنان لینک اولدوز،خوش گلدیز دوسلارمز جمعینه


قربان اولوم. ساغ اولاسیز.
آیسان مامان ماهان
27 شهریور 92 10:51
سلام جونم،فدای تو ما خوبیم،امیدوارم شما و نازگلتونم خوب باشین،،من کارمند دانشگاه علوم پزشکی ام،یه جورایی دانشجوی پزشکی برا آینده تربیت میکنیم



سلام عزیزم خدا نکنه.بابا ای ول خانم کارمند.
آیسان مامان ماهان
28 شهریور 92 11:07
سلام گلم فدات هرچی نظر داشتین من با احترام تائیدشون کردم مگر اینکه دزدان وبی قاپشون زده باشن و به من نرسیده باشهدکتر ترابی هم یه زمونی تو سازمان یه سمتی داشتن الان دیگه نمیدونم این بوسام برا نیایش جونم


سلام عزیزم. مرسی قربونت شما لطف دارین.
آیسان مامان ماهان
28 شهریور 92 11:52
ای جون دللللللللللللم نیایش عزیز و مهربونم،،فدای اون مهربونی و دلواپسی برا مامانی که از شیرتم گذشتی


بلی خاله جون دیگه شیر نمی خورم و میگم اکی شده.
آیسان مامان ماهان
28 شهریور 92 11:53
واقعا خدا بابت از شیر جدا کردن دخملی خیلی به دادت رسیده که همینطوری الکی الکی و بدون مقدمه جدا شدهوای ما چه برنامه ها و چه کارا که نکردیم


آره عزیزم واقعا خدا تو این یکی مورد خیلی دوستم داشت.
آیسان مامان ماهان
28 شهریور 92 11:53
اوووووووووووووخی عزیزم شمام که مد سایز و کلی با کلاسی همشهریییییییییییییییی دمت گرم


قربونت خانمی شما لطف دارین نسبت به ما. دم همشهری منم گرمه گرم.
آیسان مامان ماهان
28 شهریور 92 11:55
میتونم اسمتونو با شغلتون بدونم اگه ممکنه؟؟؟؟؟


بله عزیزم چرا که نه؟؟؟؟؟؟ اسمم فرشته هست. و شغلم هم خانه داری و نیایش داری... ههههههههههههه من وقتی مجرد بودم یه سه سالی سر کار رفتم.
مانلی
11 مهر 92 18:54
ماشالا چه بزرگ شده نیایش جون


مرسی مانلی جونم.