نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

تک فرشته ما

اولین شهر بازی رفتن

1391/12/8 17:31
نویسنده : مامان
928 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستهای مهربونم قلبماچ

دوست های گلم برای اولین بار رفتم شهر بازی نمی دونید که چقدر ذوق کرده بودم؟ تو کل دو سه ساعتی که تو پارک بودم را فقط می خندیدم. خیلی خوشم اومده بود. ولی وقتی با بابایی سوار قطار شدم خیلی دور زد که دیگه آخرش خسته شده بودم و همش به بابایی می گفتم: مامانی مامانی

وقتی از قطار پیاده شدم کمی رنگم پریده بود که مامانی ترسید نکنه طوریم بشه؟؟

ولی با این همه بازم اشاره به بقیه ی وسایل بازی می کردم و میدوییدم به طرفشون. niniweblog.com

مامانی کلی ازم عکس و فیلم گرفته که برای شما هم میذارم تا ببینید...niniweblog.com

تو هواپیما

تو هواپیما

خوشحال

هلیکوپتر

به به

بیب بیب می کنم

قطار سوار شدن

کنار قطار

کنار مجسمه های لی لی پوت

بازی با میکی موس

تو تعجبم

آینه توت فرنگی

کنار آینه هندونه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسرین خاله اسما
8 اسفند 91 17:48
چه دختر نازی ماشالله خداحفظش کنه

اگه دوست داشتین به وبلاگ اسما جونی هم سر بزنین
برا نیایش جونی


سلام عزیزم. مرسی از لطفتون. با کمال میل حتما میام. شما هم اسما جون را ببوسید.
عزیزم لطفا سایتتون را برام بزارید.

هیراد و عمه لیلاش
8 اسفند 91 20:08
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیائید و کمکش کنیدآرزومند ارزوهای شما
عمه
10 اسفند 91 11:18
فدات شم گلم عزیزم خیلی بزرگ شدی نفسم خدا حفظت کنه گلم مواظب خودت باش...


سلام عمه جونم. مرسی عزیزم خیلی دوست دارم. بوس برای عمه جونم.