نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

تک فرشته ما

دوست پیدا کردن نیایش

1391/12/1 17:16
نویسنده : مامان
1,282 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستهای مهربونم قلبماچ

دوست های عزیزم هفته پیش یکشنبه 22 بهمن ماه که تعطیل بود. دوست بابا وحید با خانمش از تهران مهمون اومده بودند خونه ما و سه روزی با ما بودند. منم سریع باهاشون دوست شده بودم و کلی خوشحال از اینکه تو خونه تنها نیستم و کسی هست که با من بازی کنه. خاله گلسا خیلی باهام بازی می کرد و منم دوسش داشتم. انگشترشو می کرد تو دست من و می گفت برو به مامانی نشون بده منم با شور و شوق مامانی را صدا میکردم که ببینه چی دارم.

بچه ها خاله گلسا دندون پزشک هست. وقتی دندونای منو دید که کمی سیاه شده به مامانی پیشنهاد داد که دیگه بهم قطره آهن نده ولی عوض اون چیز طبیعی بهم بده که دندونام بیشتر از این خراب نشه. آخه میگفت اگه خیلی خراب بشه و من دندون درد بشم دکتر مجبور میشه که منو بی هوش کنه تا دندونام را درست کنه.

niniweblog.com

حالا پیشنهادی که داده: باید قلم گوسفند و یا گاو را حداقل 24 ساعت بپزیم با شعله خیلی کم و اگر هم آبش کم شد میشه که روش آب بریزیم و تا 48 ساعت جا داره که پخته بشه. بعد کمی که آبش موند از صافی رد میکنیم و میزاریم که سرد بشه و چربی روش را جم کرده و ژله ای که تهش مونده را روزی یک قاشق عوض قطره آهن به غذای بچه های گلمون میریزیم. تا یک هفته هم میشه که تو یخچال نگه داریم. و روزی حتما 20 دقیقه بچه های نازنینمون را جلوی آفتاب مستقیم ببریم.

niniweblog.com

خلاصه بچه ها ما اون سه روز را با خاله و عمو همش بیرون بودیم. بازار قدیمی و هتل سنتی رز و پیتزا نوژ رفتیم که تو پیتزا فروشی من با یه پسر که اسمش علی بود دوست شدم و همش بهش می گفتم : دلی دلی

راستی بچه ها شما هم مثل من به این راحتی با بچه ها دوست میشین؟؟؟

اینم عکس های من و دوستم علی...  niniweblog.com

دوستم علی

خوشحال

نازش می کنم

می خوام بوسش کنم

یکی دیگه هم بوس بده؟

niniweblog.com

الو کردن

دست کاری تو گوشی بابایی

دست کاری تو گوشی بابایی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

قالب و گرافیک های کودکانه
1 اسفند 91 17:16
تقویم اختصاصی برای کودک شما baby-graphic.blogfa.com
عمه
2 اسفند 91 10:17
نفسم مواظب خودت باش قشنگم
مامان سویل واراز
2 اسفند 91 18:34
سلام من از لیست وبلاگهای مدل پوشاک کودک اشنا شدم لطفا اگر در زمینه های هنری مثل بافتنی خیاطی اشپزی و همه هنر های دیگر وحتی کاردستی با وسایل دور ریختنی فعالیت میکنید عکسشونو به ایمیلم بفرستین تا در وبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها که میتونید از لیست پر بازدید ها دیدن بفرمایید بگذارم البته با ذکر ادرس وبلاگتون تا دیگران هم از انها استفاده کنند و با شما اشنا بشوند از همکاریتون متشکرم