نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

تک فرشته ما

16 ماهگی کوچولوووووی مامان

1391/9/26 17:18
نویسنده : مامان
614 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستهای مهربونم هورامقلب

دوستهای عزیزم روز به روز که ما کوچولوها بزرگتر میشیم کارها و دردسرهامونم زیاد میشه. دیگه نباید با مامانی و بابایی بخوابیم و باید یاد بگیریم که خودمون تنهایی تو اتاق خودمون لالا کنیم. 

به خاطر همینم مامانی و بابایی تصمیم گرفتند که منو تو اتاق خودم بخوابونن ولی چون شبها از پنجره اتاقم کمی باد تو میاد و سرد میشه دیگه تو اتاقم نمی برن. الان چهار روزی هست که من  جدا از اونا می خوابم. شب اول تو تخت و پارکم که بغل تخت مامانی اینا هست خوابیدم ولی چون راحت نمی تونستم تکون بخورم و همش به تور تخت می خوردم و گریه می کردم برای همین از شب دوم مامانی برام تشک پهن می کنه پایین تختشون و من اونجا لالا می کنم. شبا هم که شیر می خوام مامانی  بیدار میشه منو بغل می کنه بهم شیر میده و دوباره سرجام می خوابونه.

راستی قبلا تا شب ساعت 11 - 12 نمی خوابیدم و دنبال شیطنت بودم و عوضش صبح تا ساعت 10 - 11 می خوابیدم. ولی حالا مامانی صبح ساعت 8 - 9 که بیدار میشم و شیر می خوام دیگه بهم شیر نمیده که بیدار بشم. ظهر هم بیشتر از یک ساعت و نیم نمی ذاره بخوابم که شب زودتر بخوابم. و بالاخره حالا شبا تا ساعت 10 دیگه لالا می کنم.

کلمات جدیدتری هم یاد گرفتم:

گل: دل                             موز: مو                                مو: مو

ساعت: دا                       بای بای: بابا                           دی در: د در 

لطفا برای دیدن عکسام به ادامه مطلب بروید...

 

 

بازی کردن با جارو

دارم خونمون را تمیز می کنم

سس را ریختم روی شلوارم  و روی زمین و با چه چه می خورم.

به به خیلی خوشمزست

بوس کردن خودم تو آینه

نقاشی کردن

می خوام برم لباسامو بشورم

به نظرتون می تونم؟؟

یا علی میگم و بلند میشم

تا حالا دیده بودین؟؟ کلاه قابلمه ای

بازی کردن با جارو دستی

گلهای رزی که بابا وحید برای مامانی خریدن

اجازه میگیرم که دست به خود گلها بزنم(آخه مامانی میگه خراب میشه)

برم برای خودم نهار بپزم

به نظر شما چی بپزم خوبه؟؟

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 18:53
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
عمه
27 آذر 91 9:31
فدات شم گل عمه جون منی اینقد بزرگ شدی جوننننننننننننم
عمه
27 آذر 91 9:42
ججججججججججججونننننننننمممممممم عاشقتم گل عمه
عمه
28 آذر 91 14:07
فدات بشم جونم