نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

تک فرشته ما

بازی با خوردنی های یخچال

1393/6/9 18:30
نویسنده : مامان
883 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستهای مهربونم بوسمحبت

دوست های عزیزم اینم یه بازی خیلی جالبی برام بود که مامانی از بعضی چیزهای خوردنی تو یخچال برام داد تا بازی کنم. از جمله: ماست که با زرد چوبه و دارچین و آب کلم قرمز که جدا جدا به ماست قاطی کرده بودم، آرد ، مربای توت فرنگی ، مربای آلبالو، رب انار، سس قرمز ، روغن مایع و ...

اول همه چیز را جدا جدا مزه می کردم و بعد کم کم همه را قاطی کردم و یه دو سه ساعتی مشغول بودم.

حالا با هم عکس ها را ببینیم...

ماست مالیدم به دستام

لمس کردن

مالیدن روی کاغذ

تجربه کردن روی دستم

آشپزی جالبی برام بود!!!

روی بدن عروسکم هم آزمایش میکردم.

یه روز هم با مامانی یه چند تایی بالشت آوردیم و مثل سنگی که توی رودخانه باشه بالشت ها را چیدیم و از روی بالشت ها دونه دونه می پریدیم طوری که نیفتیم روی زمین و اگر هرکی که میفتاد و مثلا خیس میشد باید یه طرف جلوی آفتاب می ایستاد تا خشک بشه که خیلی برام جالب بود و کلی می خندیدیم. و بعد از خسته شدن از این بازی با بالشت ها خونه درست کردیم و مامانی مثلا مهمون من شده بود و توی خونه من میوه می خوردیم...

خیلی دوست داشتم

شما هم بفرمایید...

و این دو تا عکس پایینی را هم وقتی داشتم وسایل های تو کمدم را دست کاری می کردم مامانی شکار لحظه ها کرده و عکسم را انداخته...

دارم به مامانی نشون میدم

برای مامانی دلبری میکنم که ناراحت نشه

 

پسندها (1)

نظرات (0)