نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

تک فرشته ما

عکس های متنوع

1393/5/4 13:12
نویسنده : مامان
796 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستهای مهربونم محبتبوس

دوستهای عزیزم توی این پستم عکس های متنوعی از این چند ماه را میزارم... 

تولد زندایی بابا وحید

تولد تولد

نیایش خوشگلم با رزا جون

نیایشم با گیسوان فر فری

تولد بابایی عزیزم

بابا وحید عزیزم تولدت مبارک

نیایشم در عروسی

نفس مامان

عاشق این ژست گرفتن هات هستم

نیایش جونم بعد از حمام کردن...

پیتزا درست کردن با مامانی

پسندها (4)

نظرات (13)

هییبا
5 مرداد 93 8:57
دختر موهای نانیو چیکار کردی ؟
مامان
پاسخ
عزیزم کلاگیس هستش...
هییبا
5 مرداد 93 13:15
چه مادر شیطونی
مامان
پاسخ
چرااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آتلیه نی نی
5 مرداد 93 13:19
سلام خانمی عکسای باکیفیت نی نی نازتو ارسال کن به ایمیل من (که بعدا بهت میدم ) با قیمت عالی و ارزانتر از بازار فتوشاپ کنم و خودت درش بیار یا دربیارم برات بفرستم . ممنون از اعتماد شما . منتظر جوابتون هستم
آتلیه نی نی
5 مرداد 93 15:01
عزیزم نظر نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
در مورد چی؟؟؟
هییبا
6 مرداد 93 8:59
حالا این اختصاصی رو از کجا بیاریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
عزیزم حرص نخور میگم برات...
آتلیه نی نی
6 مرداد 93 10:57
سلام
مامان
پاسخ
علیک سلام
آتلیه نی نی
6 مرداد 93 10:58
میخوام نظرتون رو بدونم.
مامان
پاسخ
عزیزم سایتتون را بهم بگین...
هییبا
9 مرداد 93 9:31
سلام عزیزم . عیدت مبارک. دخنرجان تو چقدر گیر میدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دارم میرم کلاس فتوشاپ داشتم مدرکشو بگیرم . بهت پز میدادم منم دیگه اتلیه نی نی . بده فتوشاپ کنمت، البته عکساتو برداشتم ها همون که نانی بغلته توی مسافرت، اونو میکنم البته فتوشاپ، نترس
مامان
پاسخ
اوکی اوکی. بابا چرا خبر ندادی من که کف دستمو بو نکردم. باشه حتما....
هییبا
9 مرداد 93 11:03
چون باهات قهریدم اسم سایت بزرگمم بهت نمیگم
مامان
پاسخ
حالا قهر نکن ببینیم... یه آبنبات برات می خرم وقتی اومدم...
هییبا
13 مرداد 93 10:57
سلام گلم، خوبی؟ خانمی عکسا رو با چه سایزی میذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم مرسی تو خوبی؟ دقیق نمی دونم ...!!!! زنگت میزنم بهت میگم. برای چی می خوای؟؟؟؟؟؟
هییبا
14 مرداد 93 11:06
سلام خانمی خوبی؟ واسه ارش میخاستم . منم رمز خصوصی رو میخااااااااااااااااااااااااااااااااااااام توش چی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی گلم تولدت مبارک
مامان
پاسخ
سلام عزیزم مرسی تو خوبی؟ چشم حتمااااااا... مرسی عزیزم لطف کردی.
مامان عاطفه
8 آبان 93 10:48
فایضه مامانه عسل
29 آذر 93 23:37
سلام خوبین ؟ مامان نیایش جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به دخترم... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....