نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

تک فرشته ما

عکس های قلعه رودخان( فومن رشت)

1392/8/17 19:53
نویسنده : مامان
1,050 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستهای مهربونم قلبماچ

دوست های عزیزم چون مامانی نتونسته بود که همه عکس های شمال را یه جا براتون بزاره حالا تو این پست براتون عکس های قلعه رود خان که تو شهر فومن رشت هست را براتون میزارم. 

راستی دوست های گلم اگه موس را روی هر عکسی که براتون گذاشتم ببرید توضیحات هر عکس را می تونید بخونید... ( قابل توجه دوستانی که به این موضوع دقت نکرده بودند.) لبخندنیشخندلبخند

آماده برای بیرون رفتن

تو ماشین موقع رفتن به قلعه رودخان

منظره زیبای رودخانه

تو آلاچیق در حال خوردن نارنگی شمال

کنار رودخانه

زبونم را از خوشحالی آوردم بیرون

تو بغل بابا وحید عزیزم

تو بغل مامان فرشته جونم

 

دارم برگ می چینم

با بابا وحیدم بای بای می کنم

خیلی برام جالب بود

می خوام دستام را بشورم

تو فکر آب بازی کردنم

بفرمایید بلال...

با گوشی عمه وحیده گیم بازی می کنم

 

و این هم یه حرص دادن درست و حسابی به مامانی. وقتی که از مسافرت برگشتیم مامانی یه هفته اول همش مشغول خونه تمیز کردن بود و با من بازی نمی کرد این بود که وقتی کل خونه را جارو و بخارشوی کشیده بود و بعدش مشغول دستشویی شستن بود که من از پایین اومدم و نایلون کونفلکس هام که تو دستم بود را کلا ریختم رو زمین. 

 

خرابکاری

 

پسندها (1)

نظرات (5)

آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 11:41
وای چه عکسهای نازی،،،ایشالله همیشه به خوشی و شادی سفرتون مرسی عزیزم چشاتون نازه. ایشالله...
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 11:43
عزیز دلم قیافت خیلی برام آشناست،هر چن آشنای دیار و دلمی نمیدونم. شایدم همدیگرو دیدیم. مرسی عزیزم و همچنین.
مامان آروین (مریم)
25 آبان 92 9:45
عکساتون خیلی خیلی قشنگ بودن مخصوصا اینکه توضیح هم داشتن. ایشالاه همیشه خوش و خرم و شاد باشید
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم چشاتون قشنگ میبینه. من همیشه روی همه عکس هایی که میزارم توضیح می نویسم. ایشالله همه همیشه شاد و خوش باشن.
مامان کیاراد(آرزو)
29 آبان 92 10:25
وااای قلعه ی رودخان خیـلی جای قشنگوباصفاییه.عین بهشت میمونه.منم رفتم.
مامان
پاسخ
بله واقعا خیلی قشنگ بود. ایشالله که دوباره قسمتتون بشه و برید و حال کنید. آرزو جون شما بهشت رو دیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟( شوخی کردم عزیزم)
هییبا
17 تیر 93 11:24
سلام عزیزم ،خوبی؟نانی چه بزرگ شده ماشالاه ،