نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

تک فرشته ما

عکس های تبریز و شمال

1392/8/14 17:41
نویسنده : مامان
1,259 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه دوستهای مهربونم قلبماچ

دوستهای عزیزم براتون کلی عکس از این دو ماه را میزارم...

 

داخل قطار

داخل قطار با غزلم

داخل قطار

 

داخل هواپیما که حسابی خسته شدم.

 

با پسر داییم امیرمحمد

 

 

 

خونه آقاجونم

وقتی دخترخاله ضحا داره منو می خوابونه

در راه رفتن به شمال

تو ماشین عمه اینا

عینک عمه را زدم. خوشگل شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو ماشین بغل مامان جون

بغل مامان جون

کنار دریا داخل چادر نقاشی می کشم

بغل باباجون

خاک بازی با باباجونم در کنار دریا

خاک بازی

خاک بازی

قایق سواری

قایق سواری با مامانی

تو بغل بابایی

بغل بابایی

شن ها که میره تو دمپاییم دوست ندارم

نگاه کنجکاوانه به دریا

صدف پیدا کردم

نمی خوام شلوارم را عوض کنم

کنار مامانی و بابایی

توپ بازی کردن

به به توپ بازی

توپ بازی در ساحل تو غروب آفتاب

عجب غروب خوشگلی؟؟؟

باد داره توپم را می بره

می خوام چشم چشم بکشم

دارم موهاشو میکشم

خوشحال

دستام شنی شده دوست ندارم

وقتی مامانی گفت اشکال نداره دوباره بازی کردم

دیگه خسته شدم

بابایی اسمم را روی شن ها نوشته

منم دارم روی شن ها می نویسم

اینم یه عکس دسته جمعی که دوربین را رو زمین گذاشتیم

تو این عکس من بغل عمو حمید هستم

غروب خیلی زیبا

از سمت راست مامان جون عمه وحیده عمه فاطمه مامانی

کنار ساحل

شب کنار دریا

صدف می خوام

شب در کنار دریا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 13:57
سلام سلام ای جونم چه عکسهای نازی




علیک سلام عزیزم. چشاتون نازه.


آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 13:57
مامان خانومی شما کدومین اونوقت؟؟؟؟


عزیزم اگه موس را روی عکس ها ببرید توضیح نوشتم متوجه میشید. من از سمت چپ اولی هستم.
آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 13:58
ای خدا چه دلبر شده این نیایش ما،خدا حفظش کنه


مرسی خاله جون. شما لطف دارین. ایشالله...
آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 13:59
ایشالله همیشه به گردش و خوشی،خوشحالم که بهتون خوش گذشته


مرسی از این همه لطفت عزیزم. ایشالله که همه لبشون خندون و دلشون شاد باشه. و همچنین شما خاله مهربونم.
مامان آروین (مریم)
25 آبان 92 9:48
عااااااااااااااااشق تک تک عکسا شدم . مخصوصا اون عکس با حجاب کامل اسلامی ایشالاه جمع خانوادگیتون همیشه سبز و گرم باشه
مامان
پاسخ
قربونت عزیزم لطف دارین. ایشالله...